Miej wzorowe z oceniania, czyli jak zrobić naprawdę sensowny wewnątrzszkolny system oceniania zachowania.
Przedstawione podczas szkolenia narzędzia i sposoby dostosowane są do pracy z uczniami w klasach 1-3 i 4-8 szkoły podstawowej oraz w szkole ponadpodstawowej. Treści uwzględniają specyfikę wskazanego etapu edukacyjnego.
Wewnątrzszkolny system oceniania zachowania w Waszej szkole jest niedopasowany do realiów pracy z uczniami i dobrze byłoby go zmienić? Sprawdźcie gotowe rozwiązania od Dyrektorki szkoły, która już dokonała zmiany systemu i opowie Wam, jak znacznie ułatwić ocenianie z zachowania. Szkolenie adresowane jest do nauczycielek, nauczycieli, dyrektorek i dyrektorów, specjalistów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych, którzy widzą potrzebę zmian i których „gniotą” skostniałe systemy oceniania zachowania uczniów.
- Ocenianie w świetle prawa oświatowego:
- analiza zapisów Ustawy o Systemie Oświaty
- analiza zapisów rozporządzenia w sprawie oceniania
- Błędy w szkolnych statutach
- „Dostajesz -25 punktów!”, czyli czemu służy ocena:
- Mity i fakty o ocenianiu – nasze wewnętrzne przekonania
- Cele i funkcje oceniania
- Co jest najważniejsze w szkole?
- Nie to co mamy, czyli co – gotowy pomysł na zmianę systemu:
- W jaki sposób sporządzić dobry i zgodny z prawem dokument dotyczący oceniania?
- Przedstawienie i omówienie dokumentu
- Zestaw wskazówek – jak taki system tworzyć, modyfikować i wprowadzać w życie.
- Ewaluacja nowego systemu oceny zachowania

Dyplomowana nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, pedagożka, terapeutka pedagogiczna, trenerka edukreatywności, trenerka umiejętności społecznych i trenerka oświaty. Uważa, że budowanie i dbanie o prawdziwe, zdrowe relacje daje szansę prawdziwego wzrastania, którego jest fanką. Jej celem jest stworzenie Szkoły Marzeń z Sercem. Szkoły, w której każdy z czterech podmiotów czuje się bezpiecznie i w której w atmosferze bezpieczeństwa, poczucia dobrostanu, spokoju dochodzi do spokojnego, zrównoważonego rozwoju i wzrastania- Uczniów, Nauczycieli, Rodziców i Dyrekcji (też nauczycieli).Cel ten konsekwentnie realizuje w szkole, w której jest dyrektorką.
- Forma szkolenia: online (2 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (3 godziny lekcyjne)
- Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
- Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEiN (mamy akredytację KO)
- Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
- Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)
Na szkolenia stacjonarne trenerka dojeżdża do około 80 km od Poznania. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem.