Rady pedagogiczne dla szkół podstawowych

Zapraszamy na szkolenia rad pedagogicznych przygotowane specjalnie z myślą o różnorodnych potrzebach nauczycielek i nauczycieli w pracy z dziećmi i młodzieżą w szkołach podstawowych. Z naszymi praktycznymi narzędziami i inspirującymi rozwiązaniami zadbacie o siebie i swoich uczniów, by z satysfakcją i spokojem odpowiadać na obecne wyzwania w Waszej szkole.

Wybierzcie z lewej strony kategorię, a następnie temat, który najlepiej współgra z Waszymi potrzebami szkoleniowymi. Aby zapoznać się ze szczegółami szkolenia wystarczy kliknąć w tytuł – opis rozwinie się automatycznie.

Przedstawione podczas szkolenia narzędzia i sposoby dostosowane są do pracy z uczniami w klasach 1-3 i 4-8 szkoły podstawowej. Treści uwzględniają specyfikę wskazanego etapu edukacyjnego.

Czy biedronka urośnie na owada wielkości słonia dzięki wielokrotnemu pomiarowi? Czy prześwietne baobaby urosły dlatego, że były systematycznie mierzone i ważone? Czy jeśli zmierzymy, sklasyfikujemy ucznia to dopiero wtedy zacznie się on rozwijać? Wierzymy, że nauczyciele znają odpowiedzi na te pytania i doskonale wiedzą, że oceny, średnie arytmetyczne, średnie ważone nie są najbardziej skutecznym narzędziem motywującym. A czy są nim w ogóle?

Jednocześnie oceny są mocno zakorzenione w naszej szkole. I tak, jak nie chcemy i nie jesteśmy w stanie skruszyć całego systemu, tak możemy szukać innych, bardziej skutecznych pomysłów, aby przekazać uczniowi najważniejsze dla niego informacje płynące z procesu dydaktycznego. Jeśli więc szukacie innego sposobu, by skutecznie motywować, dawać uczniom informacje o ich postępach i ich doceniać oraz czynić to wszystko w zgodzie z prawem oświatowym to jest to szkolenie dla Was. 

Część 1 – Ocenianie w świetle prawa oświatowego

  • analiza zapisów Ustawy o Systemie Oświaty,
  • analiza zapisów rozporządzenia w sprawie oceniania,
  • błędy w szkolnych statutach,
  • właściwe nazewnictwo (nauczyciel/ dyrektor profesjonalista).

Część 2 – Cofnijmy się do korzeni, czyli czemu służy ocena

  • mity i fakty o ocenianiu- nasze wewnętrzne przekonania,
  • cele i funkcje oceniania,
  • co jest najważniejsze w szkole?

Część 3: Jak oceniać bez oceny – narzędzia nauczyciela

  • czy sprawdzian i kartkówka jest podstawowym i jedynym narzędziem oceniania?
  • baza gotowych narzędzi- podpowiedzi jak oceniać bez oceny,
  • czy krok w tył jest przegraną?- co, gdy nie ma gotowości na zmianę?
Agnieszka Jelińska- Hok

Dyplomowana nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, pedagożka, terapeutka pedagogiczna, trenerka edukreatywności, trenerka umiejętności społecznych i trenerka oświaty. Uważa, że budowanie i dbanie o prawdziwe, zdrowe relacje daje szansę prawdziwego wzrastania, którego jest fanką. Jej celem jest stworzenie Szkoły Marzeń z Sercem. Szkoły, w której każdy z czterech podmiotów czuje się bezpiecznie i w której w atmosferze bezpieczeństwa, poczucia dobrostanu, spokoju dochodzi do spokojnego, zrównoważonego rozwoju i wzrastania- Uczniów, Nauczycieli, Rodziców i Dyrekcji (też nauczycieli).Cel ten konsekwentnie realizuje w szkole, w której jest dyrektorką.

  • Forma szkolenia: online (2 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (3 godziny lekcyjne)
  • Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
  • Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEN (mamy akredytację KO)
  • Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
  • Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)

Na szkolenia stacjonarne trenerka dojeżdża do około 80 km od Poznania. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem. 

Prosimy podać podstawowe dane kontaktowe. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 

Przedstawione podczas szkolenia narzędzia i sposoby dostosowane są do pracy z uczniami w klasach 1-3 i 4-8 szkoły podstawowej oraz w szkole ponadpodstawowej. Treści uwzględniają specyfikę wskazanego etapu edukacyjnego.

Wewnątrzszkolny system oceniania zachowania w Waszej szkole jest niedopasowany do realiów pracy z uczniami i dobrze byłoby go zmienić? Sprawdźcie gotowe rozwiązania od Dyrektorki szkoły, która już dokonała zmiany systemu i opowie Wam, jak znacznie ułatwić ocenianie z zachowania. Szkolenie adresowane jest do nauczycielek, nauczycieli, dyrektorek i dyrektorów, specjalistów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych, którzy widzą potrzebę zmian i których „gniotą” skostniałe systemy oceniania zachowania uczniów.

  • Ocenianie w świetle prawa oświatowego:
    • analiza zapisów Ustawy o Systemie Oświaty
    • analiza zapisów rozporządzenia w sprawie oceniania
    • Błędy w szkolnych statutach
  • „Dostajesz -25 punktów!”, czyli czemu służy ocena:
    • Mity i fakty o ocenianiu – nasze wewnętrzne przekonania
    • Cele i funkcje oceniania
    • Co jest najważniejsze w szkole?
  • Nie to co mamy, czyli co – gotowy pomysł na zmianę systemu:
    • W jaki sposób sporządzić dobry i zgodny z prawem dokument dotyczący oceniania?
    • Przedstawienie i omówienie dokumentu
    • Zestaw wskazówek – jak taki system tworzyć, modyfikować i wprowadzać w życie.
    • Ewaluacja nowego systemu oceny zachowania
Agnieszka Jelińska- Hok

Dyplomowana nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, pedagożka, terapeutka pedagogiczna, trenerka edukreatywności, trenerka umiejętności społecznych i trenerka oświaty. Uważa, że budowanie i dbanie o prawdziwe, zdrowe relacje daje szansę prawdziwego wzrastania, którego jest fanką. Jej celem jest stworzenie Szkoły Marzeń z Sercem. Szkoły, w której każdy z czterech podmiotów czuje się bezpiecznie i w której w atmosferze bezpieczeństwa, poczucia dobrostanu, spokoju dochodzi do spokojnego, zrównoważonego rozwoju i wzrastania- Uczniów, Nauczycieli, Rodziców i Dyrekcji (też nauczycieli).Cel ten konsekwentnie realizuje w szkole, w której jest dyrektorką.

  • Forma szkolenia: online (2 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (3 godziny lekcyjne)
  • Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
  • Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEiN (mamy akredytację KO)
  • Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
  • Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)

Na szkolenia stacjonarne trenerka dojeżdża do około 80 km od Poznania. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem. 

Prosimy podać podstawowe dane kontaktowe. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 

Przedstawione podczas szkolenia narzędzia i sposoby dostosowane są do pracy z uczniami w klasach 4-8 szkoły podstawowej i w szkole ponadpodstawowej. Treści uwzględniają specyfikę wskazanego etapu edukacyjnego.

Motywowanie uczniów wymaga od nauczyciela starania i pracy, jednak kluczem nie jest wkładanie cały czas wysiłku, czy robienie z lekcji parku rozrywki. Jest to bardziej kwestia dostarczania uczniom takich metod i form pracy, aby stawali się coraz bardziej samodzielni i budowania w nich decyzyjności i odpowiedzialności. Innymi słowy to szukanie środka ciężkości w połowie drogi, gdzie odpowiedzialność za sukcesy jest i po stronie nauczyciela i po stronie ucznia. Na szkoleniu przedstawimy drogę dojścia do motywacji autonomicznej (wewnętrznej) uczniów.

  • Motywacja, czyli w sumie co? Spojrzenie na punkty wspólne różnych podejść do motywacji
  • Teoria, która sprawdza się w praktyce szkolnej – SDT
  • Systemowa demotywacja – jak podejść do zagrożeń wynikających z systemu
  • Jak motywować zdemotywowanych: dwie drogi budowania motywacji i zaangażowania u uczniów
  • Budowanie poczucia własnej skuteczności: informacje zwrotne, filtry znaków rozpoznania, budowanie poczucia autonomii, wsparcie kompetencji w zakresie uczenia się
  • Flow przy nauce: wzbudzanie ciekawości, motywujące formy pracy, wpływ relacji, znaczenie przydatności
  • Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży a działania motywacyjne nauczyciela
  • System naczyń połączonych: jak motywować w klasie wybranych uczniów tak, aby nie zdemotywować innych?
Aleksandra Klupś

Psycholożka, absolwentka UAM w Poznaniu, Studiów Podyplomowych z zakresu Przygotowania Pedagogicznego oraz Mediacji i Negocjacji, absolwentka Szkoły Trenerów, praktyk Analizy Transakcyjnej w polu Edukacji w cyklu zaawansowanych szkoleń, doradczyni zawodowa, pozaszkolnie-rekruterka. Od 2009 roku pracuje i szkoli dorosłych, dzieci i młodzież, od 2011 jest trenerką NODN Progresfera.

Agnieszka Elżbieta Kuca

Psycholożka, doradczyni zawodowa, Praktyczka Analizy Transakcyjnej w polu edukacji. Uczestniczy w zaawansowanych szkoleniach z zakresu AT. Ukończyła Szkołę Trenerów, posiada uprawnienia pedagogiczne. Prowadzi również procesy rekrutacyjne. Od 2009 roku prowadzi warsztaty dla osób dorosłych, dzieci i młodzieży, od 2011 roku dla nauczycieli jako trenerka NODN Progresfera.

  • Forma szkolenia: online (2 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (3 godziny lekcyjne)
  • Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
  • Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEN (mamy akredytację KO)
  • Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
  • Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)

Na szkolenia stacjonarne trenerki dojeżdżają do około 100 km od Poznania. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem. 

Prosimy podać podstawowe dane kontaktowe. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 

Przedstawione podczas szkolenia narzędzia i sposoby dostosowane są do pracy z uczniami w klasach 4-8 szkoły podstawowej i w szkole ponadpodstawowej. Treści uwzględniają specyfikę wskazanego etapu edukacyjnego.

Czy można kogoś zmusić do zmiany? Zapewne większość nauczycieli już przekonało się, że często ich dobre rady, wskazywanie na negatywne konsekwencje  zachowań i proponowane rozwiązania nic nie dają, co najwyżej wzbudzają u drugiej osoby bunt i opór. Większość uczniów (rodziców) często zdaje sobie sprawę, że robi rzeczy, które ostatecznie nie są zbyt korzystne (np. wagarowanie / wykonywanie zadań za dziecko). Odczuwa przy tym ambiwalencję – z jednej strony wiem, że to szkodliwe, z drugiej…to wygodne czy też znane. Im bardziej nauczyciel argumentuje na rzecz zmiany, tym bardziej jego rozmówca będzie argumentował przeciwko niej. Jeśli chcesz wesprzeć innych w przeprowadzaniu konstruktywnych zmian, naucz się, jak pomóc im znaleźć argumenty ZA zmianą, które wypływają z nich samych. Skorzystaj z Dialogu Motywującego – metody, której skuteczność jest potwierdzona w badaniach naukowych.

  • Duch Dialogu Motywującego – czym różni się Dialog Motywujący od innych schematów rozmów
  • Jak zaangażować ucznia w rozmowę: odzwierciedlenie, pytania, dowartościowanie i podsumowywanie jako bazowe umiejętności osoby prowadzącej dialog
  • Jak wyznaczyć cel i kierunek rozmowy motywującej
  • Po czym rozpoznawać gotowość do zmiany: język zmiany i język podtrzymania
  • Jak odnaleźć w uczniu argumenty za zmianą: etap wywoływania w Dialogu Motywującym
  • Jak zachęcić do działania: planowanie procesu zmian
  • Jak przekazywać rady i informacje bez wzbudzania oporu: techniki przekazywania autonomii w rozmowie
  • Inna rozmowa z rodzicem: jak wykorzystać Dialog Motywujący w rozmowach indywidualnych z dorosłymi
Aleksandra Klupś

Psycholożka, absolwentka UAM w Poznaniu, Studiów Podyplomowych z zakresu Przygotowania Pedagogicznego oraz Mediacji i Negocjacji, absolwentka Szkoły Trenerów, praktyk Analizy Transakcyjnej w polu Edukacji w cyklu zaawansowanych szkoleń, doradczyni zawodowa, pozaszkolnie-rekruterka. Od 2009 roku pracuje i szkoli dorosłych, dzieci i młodzież, od 2011 jest trenerką NODN Progresfera.

Agnieszka Elżbieta Kuca

Psycholożka, doradczyni zawodowa, Praktyczka Analizy Transakcyjnej w polu edukacji. Uczestniczy w zaawansowanych szkoleniach z zakresu AT. Ukończyła Szkołę Trenerów, posiada uprawnienia pedagogiczne. Prowadzi również procesy rekrutacyjne. Od 2009 roku prowadzi warsztaty dla osób dorosłych, dzieci i młodzieży, od 2011 roku dla nauczycieli jako trenerka NODN Progresfera.

  • Forma szkolenia: online (2 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (3 godziny lekcyjne)
  • Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
  • Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEN (mamy akredytację KO)
  • Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
  • Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)

Na szkolenia stacjonarne trenerki dojeżdżają do około 100 km od Poznania. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem. 

Prosimy podać podstawowe dane kontaktowe. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 

Przedstawione podczas szkolenia narzędzia i sposoby dostosowane są do pracy z uczniami w klasach 4-8 szkoły podstawowej. Treści uwzględniają specyfikę wskazanego etapu edukacyjnego.

Sztuka czytania ze zrozumieniem dotyczy niemalże wszystkich przedmiotów. Decyduje nie tylko o sukcesie uczniów na egzaminach szkolnych, które mają wpływ na ich wybory i przyszłość, ale czyni z nich osoby refleksyjne, krytyczne i odważne wobec wyzwań współczesnej rzeczywistości.

Istnieje wiele sposobów w postaci strategii, metod i narzędzi, które rozwijają u uczniów tę kluczową umiejętność. Ważne jest, aby, w świecie zdominowanym przez obraz, uczniowie doświadczali sztuki czytania, czerpiąc z niej przyjemność i uruchamiając przy tym procesy poznawcze, takie jak: głębokie rozumienie, wnioskowanie, analizowanie, syntetyzowanie, uzasadnianie, ocenianie itp. Przemyślane czytanie dostarcza nie tylko przyjemności, ale ma wpływ na skuteczne uczenie się.

W trakcie szkolenia uczestnicy poznają i doświadczą aktywności w zakresie czytania ze zrozumieniem różnych tekstów, otrzymają także narzędzia, które będą mogli wykorzystać w pracy ze swoimi uczniami, ze szczególnym uwzględnieniem uczniów mających trudności w tym zakresie.

  • definicja i znaczenie frontloadingu,
  • procesy poznawcze uruchamiane w trakcie czytania i warunki kluczowe do efektywnego czytania,
  • sposoby na motywowanie do czytania,
  • strategie, techniki i narzędzia do efektywnego czytania różnych tekstów na różnych przedmiotach oraz książek i innych tekstów kultury,
  • kultura czytelnicza – sposoby na jej promowanie, tworzenie projektów czytelniczych i dobre praktyki rozbudzające miłość do książek.
Lidia Pasich

Polonistka, certyfikowana edukatorka, inicjatorka działań związanych ze wspieraniem i rozwijaniem uzdolnień w woj. świętokrzyskim; autorka programu pracy z uczniem zdolnym pt. Taki jak Mozart oraz koncepcji certyfikatu dla szkół Szkoła Pięknych Umysłów; współautorka podręczników do kształcenia literackiego oraz artykułów z dziedziny zdolności, oceniania kształtującego i języka polskiego; miłośniczka nowoczesnej, twórczej dydaktyki.

  • Forma szkolenia: online (2 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (3 godziny lekcyjne)
  • Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
  • Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEN (mamy akredytację KO)
  • Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
  • Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)

Na szkolenia stacjonarne trenerka dojeżdża w okolicach Kielc. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem. 

Prosimy podać podstawowe dane kontaktowe. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 

Przedstawione podczas szkolenia narzędzia i sposoby dostosowane są do pracy z uczniami w klasach 4-8 szkoły podstawowej oraz w szkole ponadpodstawowej. Treści uwzględniają specyfikę wskazanego etapu edukacyjnego.

Twoi uczniowie mają dziś napisać klasówkę. Wchodzisz do sali, patrzysz na nich i widzisz, że wszyscy są sparaliżowani wizją pisania klasówki z budowy komórki. Co Ci pozostaje? „Wycisnąć” z nich wiedzę standardowo: rozdać kartki, przypomnieć o samodzielnej pracy i tyle. Albo – stworzyć taki sposób testowania, który – z pozoru trudniejszy i bardziej wymagający niż klasyczna klasówka – sprawi, że uczniowie będą zachwyceni, a wiedza i umiejętności zostaną rzetelnie utrwalone i sprawdzone.

Oto szkolenie warsztatowe, które zmienia podejście do typowego testowania na różnych przedmiotach, podając konkretne, sprawdzone sposoby służące uczniom i nauczycielom. 

  • cel sprawdzianów i sens oceniania,
  • rodzaje sprawdzianów standardowych i alternatywnych,
  • przykłady konkretnych sprawdzonych rozwiązań na nieszablonowe sprawdziany na różne przedmioty,
  • techniki tworzenia przykładowych nietypowych sprawdzianów,
  • wady i zalety sprawdzianów bez strachu i wstydu,
  • wskazówki organizacyjne, czyli co z ewentualnymi poprawami, od której metody zacząć i o co zadbać, by taki sprawdzian przeprowadzić,
  • pomysły na przygotowanie uczniów i rodziców do nowego sposobu testowania.
dr Anna Traut-Seliga

dr nauk biologicznych, nauczycielka akademicka i oświatowa w liceum, a także w szkole podstawowej. Matka, przyrodniczka, społeczniczka. Zapalona botaniczka i entuzjastka permakultury (ukończyła kurs PDC). Zwolenniczka edukacji pozasystemowej i niekonwencjonalnych metod nauczania. Pasjonatka gier, wykorzystująca je w procesie dydaktycznym. Członkini Cechu Fantastyki 'SkierCon’, wieloletnia organizatorka konwentów SkierCon i ECOn (Ekologiczny Konwent Fantastyczny). Kocha swoje planszówki i książki, jak Smaug swoje skarby. W wolnych chwilach tropi mity, legendy i magiczne istoty.

  • Forma szkolenia: online -2 godziny zegarowe
  • Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
  • Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEN (mamy akredytację KO)
  • Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
  • Cena szkolenia: sprawdź cennik (klik)
Prosimy podać podstawowe dane kontaktowe. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 

Przedstawione podczas szkolenia narzędzia i sposoby dostosowane są do pracy z uczniami w klasach 4-8 szkoły podstawowej.

Współczesna szkoła mierzy się z wyzwaniami związanymi z motywowaniem uczniów do nauki, brakiem umiejętności organizacji własnego procesu uczenia się oraz trudnościami rodziców w skutecznym wspieraniu dzieci. Szkolenie ma na celu kompleksowe wsparcie nauczycieli w projektowaniu procesu uczenia, który angażuje, wspiera samodzielność oraz odpowiada na aktualne potrzeby uczniów i ich rodzin.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają sprawdzone metody pracy z uczniem, które wspierają efektywne zapamiętywanie, koncentrację, motywację wewnętrzną oraz umiejętność uczenia się. Nauczyciele otrzymają także narzędzia dydaktyczne, które można zastosować zarówno w codziennej pracy dydaktyczno-wychowawczej, jak i podczas współpracy z rodzicami.

  • charakterystyka sposobu uczenia się dzieci i młodzieży oraz pomysły na dopasowanie metod pracy do potrzeb uczniów,
  • mnemotechniki i metody skutecznego zapamiętywania, utrwalania i testowania wiedzy,
  • praktyczne ćwiczenia wspomagające koncentrację i pamięć,
  • „Złota siódemka skutecznej nauki” – przegląd rekomendacji opartych na aktualnych badaniach naukowych,
  • inspirujące pomysły na godziny wychowawcze poświęcone nauce uczenia się.
Monika Szulkowska

Nauczycielka języka angielskiego i polskiego w szkole podstawowej. Trenerka TUS, Ambasadorka Wiosny Edukacji i aplikacji Wakelet, ciągle doskonaląca swoje umiejętności. Twórczyni materiałów edukacyjnych dla portalu Film w szkole. Współorganizatorka i prelegentka wydarzeń edukacyjnych (Noc Belfrów, Egzaminocka, Konferencja Współpraca Rodzi Różnorodność), liderka akcji Zaproś mnie na swoją lekcję. Mama nastolatka w spektrum. Pracuje z dziećmi z trudnościami oraz zagrożonymi defaworyzacją społeczną i udowadnia, że dziecko w spektrum to nie koniec świata, że towarzyszenie mu w rozwoju to cudowna droga, która wzmocni Cię jako pedagoga.

  • Forma szkolenia: online (2 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (3 godziny lekcyjne)
  • Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
  • Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEN (mamy akredytację KO)
  • Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
  • Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)

Na szkolenia stacjonarne trenerka dojeżdża do około 100 km od Inowrocławia. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem. 

Prosimy podać podstawowe dane kontaktowe. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 
Chcesz upewnić się, czy wybrane szkolenie odpowie na potrzeby Twojej placówki i da rozwiązania potrzebne uczniom? Potrzebujesz konsultacji odnośnie wyboru tematu?

Z przyjemnością wesprę Ci w tym zadaniu! Wypełnij formularz kontaktowy, wybierz, w jaki sposób mam się skontaktować i wpisz ewentualnie swoje zapytanie. Wystarczy jednak, że podasz namiar, na który mam się kontaktować – wszystkie szczegóły możemy ustalić podczas rozmowy lub przez maila.

Zapraszam Cię – jeśli tak wolisz – do bezpośredniego kontaktu:

Zobacz wszystkie tematy szkoleń rad pedagogicznych

Sprawdź także przygotowany przez nas katalog szkoleń rad pedagogicznych.

#tagi rady szkoleniowej: szkolenie rady pedagogicznej, szkolenie rady pedagogicznej online, szkolenia dla rad pedagogicznych

Formularz kontaktowy

Edukacja to Twoja pasja? Nie przegap szkoleń, które mogą Cię zainteresować!

Zostaw nam swoje imię i adres e-mail, a będziemy Cię informować o nowych webinarach, kursach, otwieranych naborach na studia i innych wydarzeniach Progresfery.

Swoją zgodę zawsze możesz wycofać jednym kliknięciem.

#Nauczycielom jutra #Dla szkoły z pomysłem