Kierunki polityki oświatowej państwa na 2023/2024
Uczniowie z SPE, pomoc psychologiczno-pedagogiczna
TIK w edukacji: nowoczesne technologie i kompetencje cyfrowe
Rozwiązywanie konfliktów, profilaktyka przemocy w szkole
Motywująca dydaktyka i rozwiązania na lekcje
Bezpieczne i innowacyjne przedszkole
Zarząd NODN Progresfera, trenerka
Psycholog, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (specjalizacja kliniczna), Studiów Podyplomowych z zakresu Przygotowania Pedagogicznego oraz Mediacji i Negocjacji, absolwentka Szkoły Trenerów w Pracowni Psychologicznej Spotkanie w Poznaniu rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, zdała egzamin „101” w zakresie Analizy Transakcyjnej oraz uczestniczyła w szkoleniach zaawansowanych z tego zakresu. Posiada certyfikat w zakresie Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej (330h szkoleń zaawansowanych). Od 2010 roku prowadzi szkolenia, posiada duże doświadczenie w pracy z nauczycielami, dziećmi i młodzieżą. Jej doświadczenie obejmuje ponad 6500 godzin szkoleniowych, głównie z zakresu Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej, profilaktyki agresji, przemocy i cyberprzemocy w szkole, współpracy z rodzicami, mediacji rówieśniczych i szkolnych, doradztwa zawodowego, dialogu motywującego, asertywności, kreowania wizerunku, współpracy w grupie i innych.
Zarząd NODN Progresfera, trenerka
Absolwentka psychologii ze specjalnością psychologia kliniczna na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła Szkołę Trenerów oraz Szkołę Analizy Transakcyjnej I, II i III stopnia w Pracowni Psychologicznej Spotkanie, rekomendowanej przez PTP. Posiada certyfikat w zakresie Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej (330h szkoleń zaawansowanych), uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy warsztatowej oraz indywidualnej z dziećmi i młodzieżą. Uczestniczyła w szeregu warsztatów i szkoleń, stale podnosi swoje kwalifikacje. Od 2010 roku prowadzi warsztaty m.in. dla nauczycieli i uczniów ze wszystkich poziomów edukacyjnych. Łącznie przeprowadziła ponad 6500 godzin warsztatów m.in z zakresu Analizy Transakcyjnej, kompetencji wychowawczych, profilaktyki przemocy, agresji, cyberprzemocy, doradztwa zawodowego, asertywności, efektywnej komunikacji i współpracy z rodzicami, utrzymania bezpieczeństwa w szkole czy też metod aktywizujących.
Trenerka – Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Pedagog, coach, trener rad pedagogicznych od 20 lat związana z edukacją. Specjalizuje się w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwojem kompetencji miękkich, zarządzaniem grupą klasową, komunikacją interpersonalną. Na co dzień pracuje z młodzieżą w szkole średniej i nauczycielami oraz dziećmi i rodzicami, łączy wiedzę teoretyczną z praktyką szkolną. Jest współautorem programów nauczania ze szczególnym uwzględnieniem uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, programu profilaktycznego – strategie bezpieczeństwa – opartego na rozwoju czynników chroniących.
Trenerka – Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Pedagog, terapeuta pedagogiczny, oligo- i surdopedagog, na codzień pracuje w Społecznej Szkole Podstawowej jako pedagog i specjalista oraz prowadzi gabinet terapii pedagogicznej. Wykłada w Instytucie Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Nauk Pedagogicznych w Warszawie na kierunkach pedagogicznych, prowadzi warsztaty i szkolenia dla rad pedagogicznych oraz rodziców (Szkoła dla Rodziców i wychowawców).
Trenerka – sketchnoting
Nauczycielka języka polskiego, informatyki, wychowawca w świetlicy, doradca zawodowy; propagatorka myślenia wizualnego i sketchnotingu; zwolenniczka nauczania opartego na mentoringu, budowaniu zainteresowania nauką i wzmacnianiu motywacji do uczenia się poprzez ciekawie prowadzony proces dydaktyczny, wyrastający z codziennych doświadczeń i zainteresowań uczniów, angażujący różne zmysły, budujący poczucie sukcesu.
Trenerka – Edukacja wczesnoszkolna
Ukończyła Pedagogikę ze specjalnością Nauczanie Początkowe oraz studia podyplomowe zakresu logopedii. Jest nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej z 30-letnim doświadczeniem, od 20 lat prowadzi terapię logopedyczną. Przez ponad 10 lat pełniła funkcję doradcy metodycznego i prowadziła szkolenia z zakresu metod aktywizujących, rozwijania kompetencji kluczowych i szeroko pojętych umiejętności ucznia oraz pomiaru dydaktycznego. Posiada uprawienia edukatora, jest ekspertem ds. awansu zawodowego z listy MEN. Jest pomysłodawcą oraz autorem zadań w konkursie ortograficznym Gżegżółka, objętym honorowym patronatem WKO. Otrzymała nagrody WKO oraz Prezydenta Miasta Poznania za wybitne osiągnięcia. Specjalizuje się wykorzystywaniu szerokiego spektrum metod aktywizujących w edukacji wczesnoszkolnej, nowatorskim prowadzaniu zajęć logopedycznych z grupą dzieci wg. autorskiego programu, rozwijaniu myślenia dywergencyjnego u uczniów oraz technikach utrzymywania dyscypliny.
trenerka
Dyplomowana nauczycielka języka angielskiego i języka polskiego w Szkole Podstawowej, ambasadorka Wikiszkoły oraz Wiosny Edukacji, entuzjastka wykorzystania technologii ICT oraz technik cooperative learning i CLIL na zajęciach języka angielskiego, trenerka MIE, certyfikowany trener umiejętności społecznych, ciągle doskonaląca swoje umiejętności, współorganizatorka i prelegentka wielu ogólnopolskich wydarzeń edukacyjnych, liderka ogólnopolskiej akcji „Zaproś mnie na swoją lekcję”.
Specjalistka w projektach edukacyjnych/ Kierowniczka dziekanatu
Odpowiada za wszystkie szkolenia, które organizuje Progresfera. Umawia i koordynuje rady szkoleniowe – od rezerwacji terminu i tematu, aż po dostarczenie zaświadczeń. Wspiera Użytkowników naszej platformy szkoleniowej (www.szkolenia.progresfera.edu.pl), dbając o ich zadowolenie. Zajmuje się również sprawami studenckimi – od rekrutacji, przez bieżące wsparcie, aż do wydania dyplomu. Doradzi wybór kierunku, pomoże załatwić sprawy formalne, wyśle zaproszenie na zajęcia, przekaże wszystkie ważne informacje dotyczące studiowania, pomoże zorganizować egzamin i zaliczyć praktyki, a na koniec wręczy dyplom wraz z pożegnalnym prezentem. Zadania Karoliny nie kończą się na obsłudze klientów – zajmuje się też sprawami technicznymi, dzięki czemu wszystko działa jak należy.
Będziemy Cię informować o naszych nowych webinarach i innych okazjach.
#Nauczycielom jutra #Dla szkoły z pomysłem