Kadra dydaktyczna NODN Progresfera

NODN Progresfera - logo

Aleksandra Klupś

Zarząd NODN Progresfera, trenerka

 

Psycholog, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (specjalizacja kliniczna), Studiów Podyplomowych z zakresu Przygotowania Pedagogicznego oraz Mediacji i Negocjacji, absolwentka Szkoły Trenerów w Pracowni Psychologicznej Spotkanie w Poznaniu rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, zdała egzamin „101” w zakresie Analizy Transakcyjnej oraz uczestniczyła w szkoleniach zaawansowanych z tego zakresu. Posiada certyfikat w zakresie Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej (330h szkoleń zaawansowanych). Od 2010 roku prowadzi szkolenia, posiada duże doświadczenie w pracy z nauczycielami, dziećmi i młodzieżą. Jej doświadczenie obejmuje ponad 6500 godzin szkoleniowych, głównie z zakresu Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej, profilaktyki agresji, przemocy i cyberprzemocy w szkole, współpracy z rodzicami, mediacji rówieśniczych i szkolnych, doradztwa zawodowego, dialogu motywującego, asertywności, kreowania wizerunku, współpracy w grupie i innych.

Agnieszka Elżbieta Kuca

Zarząd NODN Progresfera, trenerka

 

Absolwentka psychologii ze specjalnością psychologia kliniczna na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła Szkołę Trenerów oraz Szkołę Analizy Transakcyjnej I, II i III stopnia w Pracowni Psychologicznej Spotkanie, rekomendowanej przez PTP. Posiada certyfikat w zakresie Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej (330h szkoleń zaawansowanych), uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy warsztatowej oraz indywidualnej z dziećmi i młodzieżą. Uczestniczyła w szeregu warsztatów i szkoleń, stale podnosi swoje kwalifikacje. Od 2010 roku prowadzi warsztaty m.in. dla nauczycieli i uczniów ze wszystkich poziomów edukacyjnych. Łącznie przeprowadziła ponad 6500 godzin warsztatów m.in z zakresu Analizy Transakcyjnej, kompetencji wychowawczych, profilaktyki przemocy, agresji, cyberprzemocy, doradztwa zawodowego, asertywności, efektywnej komunikacji i współpracy z rodzicami, utrzymania bezpieczeństwa w szkole czy też metod aktywizujących.

Małgorzara Trybuś pion

Małgorzata Trybuś

Trenerka – Specjalne Potrzeby Edukacyjne

 

Pedagog, coach, trener rad pedagogicznych od 20 lat związana z edukacją. Specjalizuje się w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwojem kompetencji miękkich, zarządzaniem grupą klasową, komunikacją interpersonalną. Na co dzień pracuje z młodzieżą w szkole średniej i nauczycielami oraz dziećmi i rodzicami, łączy wiedzę teoretyczną z praktyką szkolną. Jest współautorem programów nauczania ze szczególnym uwzględnieniem uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, programu profilaktycznego – strategie bezpieczeństwa – opartego na rozwoju czynników chroniących.

Agnieszka Gierłowska

Agnieszka Gierłowska

Trenerka – Specjalne Potrzeby Edukacyjne

Pedagog, terapeuta pedagogiczny, oligo- i surdopedagog, na codzień pracuje w Społecznej Szkole Podstawowej jako pedagog i specjalista oraz prowadzi gabinet terapii pedagogicznej. Wykłada w Instytucie Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Nauk Pedagogicznych w Warszawie na kierunkach pedagogicznych, prowadzi warsztaty i szkolenia dla rad pedagogicznych oraz rodziców (Szkoła dla Rodziców i wychowawców).

Irena Maluśkiewicz – Kostecka

Trenerka – sketchnoting

 

Nauczycielka języka polskiego, informatyki, wychowawca w świetlicy, doradca zawodowy; propagatorka myślenia wizualnego i sketchnotingu; zwolenniczka nauczania opartego na mentoringu, budowaniu zainteresowania nauką i wzmacnianiu motywacji do uczenia się poprzez ciekawie prowadzony proces dydaktyczny, wyrastający z codziennych doświadczeń i zainteresowań uczniów, angażujący różne zmysły, budujący poczucie sukcesu.

Elżbieta Kmita

Trenerka – Edukacja wczesnoszkolna

 

Ukończyła Pedagogikę ze specjalnością Nauczanie Początkowe oraz studia podyplomowe zakresu logopedii. Jest nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej z 30-letnim doświadczeniem, od 20 lat prowadzi terapię logopedyczną. Przez ponad 10 lat pełniła funkcję doradcy metodycznego i prowadziła szkolenia z zakresu metod aktywizujących, rozwijania kompetencji kluczowych i szeroko pojętych umiejętności ucznia oraz pomiaru dydaktycznego. Posiada uprawienia edukatora, jest ekspertem ds. awansu zawodowego z listy MEN. Jest pomysłodawcą oraz autorem zadań w konkursie ortograficznym Gżegżółka, objętym honorowym patronatem WKO. Otrzymała nagrody WKO oraz Prezydenta Miasta Poznania za wybitne osiągnięcia. Specjalizuje się wykorzystywaniu szerokiego spektrum metod aktywizujących w edukacji wczesnoszkolnej, nowatorskim prowadzaniu zajęć logopedycznych z grupą dzieci wg. autorskiego programu, rozwijaniu myślenia dywergencyjnego u uczniów oraz technikach utrzymywania dyscypliny.

Kadra administracyjna

Inga Karaś

Asystentka w projektach edukacyjnych 

Odpowiada za wszystkie szkolenia, które organizuje Progresfera. Umawia i koordynuje rady szkoleniowe – od rezerwacji terminu i tematu, aż po dostarczenie zaświadczeń. Wspiera Użytkowników naszej platformy szkoleniowej (www.szkolenia.progresfera.edu.pl), dbając o ich zadowolenie. Pracuje również przy naszych projektach, w szczególności przy Grancie Norweskim. Zadania Ingi nie kończą się na obsłudze klientów – zajmuje się też sprawami technicznymi, dzięki czemu wszystko działa jak należy. 

Anna Kaczmarek - kierowniczka biura NODN Progresfera

Anna Kaczmarek

Kierowniczka dziekanatu

Zajmuje się sprawami studenckimi – od rekrutacji, przez bieżące wsparcie, aż do wydania dyplomu. Anna doradzi wybór kierunku, pomoże załatwić sprawy formalne, wyśle zaproszenie na zajęcia, przekaże wszystkie ważne informacje dotyczące studiowania, pomoże zorganizować egzamin i zaliczyć praktyki, a na koniec wręczy dyplom wraz z pożegnalnym prezentem. Jest również naszą progresferową graficzką – przygotowuje materiały reklamowe, broszury, plakaty, infografiki. 

Edukacja to Twoja pasja? Nie przegap nowych kursów dla siebie!

Raz na 3-4 tygodnie otrzymasz informacje o nowych kursach i webinarach.

#Nauczycielom jutra #Dla szkoły z pomysłem