Szkolenia rad pedagogicznych – TIK w edukacji: nowoczesne technologie i kompetencje cyfrowe

Zapraszamy do realizacji szkoleń, które pozwolą Waszej kadrze rozwinąć kompetencje cyfrowe, świadomie wykorzystywać nowoczesne technologie w pracy oraz pokażą, w jaki sposób przygotować uczniów na wszechobecny świat online. 

Poniżej znajdziecie tematykę rad związaną z szeroko rozumianym TIK w edukacji. Aby zapoznać się ze szczegółami szkolenia wystarczy kliknąć w tytuł – opis rozwinie się automatycznie.

Problem 1: nauczyciele wyraźnie zauważają zmianę pokoleniową wśród uczniów. Mają wrażenie, że to "zupełnie inne" dzieciaki, niż kiedyś. Zastanawiają się, jakie obszary ich pracy wymagają dostosowania do potrzeb nowych pokoleń.

Cyfrowe pokolenia, urodzone w świecie pełnym technologii. Wszystko mają pod ręką… I co może zaproponować im szkoła? Chcecie zadbać o swoją efektywność w roli nauczyciela, pracującego z “nowymi pokoleniami” – Z i Alfa? Na szkoleniu powiemy Wam jakie różnice pokoleniowe są faktem, a jakie mitem i jakie potrzeby mają współcześnie uczniowie.  Skoncentrujemy się na przedstawieniu konkretnych wskazówek: jak dobierać metody nauczania i pomoce dydaktyczne oraz myśleć o roli nauczyciela. Wskażemy również na to, jak rozwijać u nowych pokoleń kompetencje przyszłości, które obecnie trudniej zdobyć im poza murami szkoły.

  • Charakterystyka pokoleń Z i Alfa w szkole
  • Metody nauczania dla Generacji Alfa i pokolenia Z – pomysły i przykłady 
  • Skutki urodzenia się ze smartfonem w ręce – co możemy z tym zrobić? 
  • Grywalizacja i GBL jako innowacyjne podejście w pracy z uczniami
  • Rozwój kompetencji społecznych pokoleń Z i Alfa
  • Jaką rolę może odegrać nauczyciel w w świecie powszechnego dostępu do informacji?
Aleksandra Klupś

Psycholożka, absolwentka UAM w Poznaniu, Studiów Podyplomowych z zakresu Przygotowania Pedagogicznego oraz Mediacji i Negocjacji, absolwentka Szkoły Trenerów, praktyk Analizy Transakcyjnej w polu Edukacji w cyklu zaawansowanych szkoleń, doradczyni zawodowa, pozaszkolnie-rekruterka. Od 2009 roku pracuje i szkoli dorosłych, dzieci i młodzież, od 2011 jest trenerką NODN Progresfera.

Agnieszka Elżbieta Kuca

Psycholożka, doradczyni zawodowa, Praktyczka Analizy Transakcyjnej w polu edukacji. Uczestniczy w zaawansowanych szkoleniach z zakresu AT. Ukończyła Szkołę Trenerów, posiada uprawnienia pedagogiczne. Prowadzi również procesy rekrutacyjne. Od 2009 roku prowadzi warsztaty dla osób dorosłych, dzieci i młodzieży, od 2011 roku dla nauczycieli jako trenerka NODN Progresfera.

  • Forma szkolenia: online (2 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (2-3 godziny zegarowe)
  • Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
  • Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEiN (mamy akredytację KO)
  • Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
  • Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)

Na szkolenia stacjonarne trenerki dojeżdżają do około 120 km od Poznania. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem. 

Prosimy podać podstawowe dane kontaktowe. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 
Problem 2: niewielu nauczycieli z naszej szkoły korzysta ze sprzętu zakupionego w ramach programu „Laboratoria przyszłości” - drukarek 3D. Brakuje im pewności siebie i inspiracji, jak wprowadzić druk 3D na lekcje bez szkody dla podstawy programowej.

W dzisiejszych czasach, druk 3D to jedna z najbardziej fascynujących i innowacyjnych technologii, która rewolucjonizuje sposób tworzenia i projektowania różnorodnych przedmiotów.  Celem szkolenia jest dostarczenie nauczycielom wiedzy i umiejętności, które pozwolą im skutecznie wykorzystać potencjał druku 3D w procesie nauczania. Skupimy się na zaprezentowaniu praktycznych i inspirujących sposobów wykorzystania druku 3D w klasie, aby uczniowie mogli rozwijać swoją kreatywność i zdobywać nowe umiejętności. Podczas szkolenia pokażemy wykorzystanie druku 3D na różnych przedmiotach, przekażemy też gotowe scenariusze. 

  • Podstawy druku 3D: Wprowadzenie do technologii druku 3D, różnice między różnymi typami drukarek, materiałami do druku oraz praktyczne wskazówki dotyczące obsługi.
  • Projektowanie 3D: Praktyczne warsztaty z różnymi narzędziami i oprogramowaniem do tworzenia modeli 3D. Nauczyciele dowiedzą się, jak wspierać uczniów w kreatywnym projektowaniu i rozwiązywaniu problemów za pomocą technologii 3D.
  • Wykorzystanie druku 3D w różnych przedmiotach: Przykłady zastosowania druku 3D w naukach ścisłych, technologii, sztuce, biologii, geografii i wielu innych dziedzinach. Nauczyciele otrzymają gotowe scenariusze lekcji, które mogą wykorzystać w swojej pracy.
  • Integracja z programem nauczania: Jak efektywnie wprowadzić druk 3D do istniejących programów nauczania, aby wspierać cele edukacyjne i rozwój umiejętności uczniów.
Piotr Świdziński

Jestem edukatorem, trenerem, byłem nauczycielem informatyki i WOS w szkole podstawowej i liceum. Interesuję się nowymi technologiami, fotografią i filmem. Moje podejście do pracy edukacyjnej jest innowacyjne i oparte na wykorzystaniu nowoczesnych technologii, Internetu oraz sztucznej inteligencji. Na moim blogu będę dzielić się ciekawymi rozwiązaniami, projektami, recenzjami programów oraz refleksjami na temat wykorzystania nowoczesnej technologii w szkole.

  • Forma szkolenia: online (2 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (2-3 godziny zegarowe)
  • Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
  • Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEiN (mamy akredytację KO)
  • Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
  • Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)

Na szkolenia stacjonarne trener dojeżdża na terenie województwa Mazowieckiego. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem. 

Prosimy podać podstawowe dane kontaktowe. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 
Problem 3: nasi uczniowie urodzili się "ze smartfonem w ręce", a jednak wcale nie mają świetnie rozwiniętych kompetencji cyfrowych. Chcemy dowiedzieć się, jak rozwijać ich krytyczne myślenie w stosunku do treści z sieci oraz jak nauczyć ich dbać o swój wizerunek online.

Cóż za cudowna sprawa – w końcu żyjemy w czasach, w których każdy ma dostęp do nielimitowanej ilości informacji, niezależnie od tego, gdzie mieszka i z jakiego domu pochodzi. Jednak… czy to naprawdę powód do radości? Internet zalany jest spiskowymi narracjami, sensacyjnymi pseudo-faktami czy fałszywymi wiadomościami i poradami. Zarówno uczniom, jak i nam bardzo łatwo dać się zmanipulować wiadomościom z sieci. Co więc robić? Zamiast odcinać się od zasobów Internetu, lepiej po prostu zdobyć niezbędną w dzisiejszym świecie kompetencję – czyli umiejętność weryfikowania informacji i reagowania na nie. Dopiero, gdy sami opanujemy umiejętność krytycznego myślenia, będziemy mogli być przewodnikami dla uczniów po współczesnym świecie dezinformacji.

  • Fake newsy, postprawda i clickbajty – czyli o co to całe zamieszanie
  • Sygnały ostrzegawcze – które informacje powinny wzbudzać naszą czujność
  • Jak weryfikować wiadomości: narzędzia i procedury, ułatwiające krytyczną ocenę informacji
  • Walka z fake newsami w sieci – czyli aktywiści i eksperci w akcji
  • Narzędzia online, gry i ćwiczenia – inspiracje na warsztaty dla uczniów i uczennic z różnych grup wiekowych
Aleksandra Klupś

Psycholożka, absolwentka UAM w Poznaniu, Studiów Podyplomowych z zakresu Przygotowania Pedagogicznego oraz Mediacji i Negocjacji, absolwentka Szkoły Trenerów, praktyk Analizy Transakcyjnej w polu Edukacji w cyklu zaawansowanych szkoleń, doradczyni zawodowa, pozaszkolnie-rekruterka. Od 2009 roku pracuje i szkoli dorosłych, dzieci i młodzież, od 2011 jest trenerką NODN Progresfera.

Agnieszka Elżbieta Kuca

Psycholożka, doradczyni zawodowa, Praktyczka Analizy Transakcyjnej w polu edukacji. Uczestniczy w zaawansowanych szkoleniach z zakresu AT. Ukończyła Szkołę Trenerów, posiada uprawnienia pedagogiczne. Prowadzi również procesy rekrutacyjne. Od 2009 roku prowadzi warsztaty dla osób dorosłych, dzieci i młodzieży, od 2011 roku dla nauczycieli jako trenerka NODN Progresfera.

  • Forma szkolenia: online (2 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (2-3 godziny zegarowe)
  • Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
  • Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEiN (mamy akredytację KO)
  • Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
  • Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)

Na szkolenia stacjonarne trenerki dojeżdżają do około 120 km od Poznania. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem. 

Prosimy podać podstawowe dane kontaktowe. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 

Dorastanie to czas budowania poczucia własnej wartości i stabilnej samooceny. Młodzież nie ma we współczesnym świecie łatwo. Mierzy się z dostępnymi w sieci niedoścignionymi wzorami – wszyscy są zdolni, odważni, piękni, a ich życie jest pełne niesamowitych wydarzeń. Jak się wśród nich wyróżnić? Jak zdobyć popularność i sympatię innych? Nauczyciele zdają sobie sprawę, że pomysły ich uczniów na budowanie wizerunku w sieci nie są zbyt konstruktywne. Świadome kreowanie wizerunku (i w świecie rzeczywistym i online) zaczyna się od świadomego poczucia wartości, a kończy – na rozumieniu konsekwencji przedstawiania siebie z takiej, a nie innej strony. Szkolenie pokaże Wam, jak przygotować do tego uczniów – otrzymacie gotowy scenariusz wraz ze wszystkimi ćwiczeniami!

  • Co mnie wyróżnia, co mnie buduje – baza poczucia wartości
  • Akceptacja – czym jest potrzeba przynależności
  • Mnoga tożsamość – spójność wizerunku w różnych środowiskach i mediach
  • W głowie odbiorcy – wpływ udostępnianych o sobie informacji na to, jak jesteśmy oceniani
  • Cyberbezpieczeństwo – wizerunek w sieci, jak dbać o bezpieczeństwo swoich danych w mediach społecznościowych?
  • Mistrz kreacji – świadome budowanie wizerunku w świecie online i offline
Aleksandra Klupś

Psycholożka, absolwentka UAM w Poznaniu, Studiów Podyplomowych z zakresu Przygotowania Pedagogicznego oraz Mediacji i Negocjacji, absolwentka Szkoły Trenerów, praktyk Analizy Transakcyjnej w polu Edukacji w cyklu zaawansowanych szkoleń, doradczyni zawodowa, pozaszkolnie-rekruterka. Od 2009 roku pracuje i szkoli dorosłych, dzieci i młodzież, od 2011 jest trenerką NODN Progresfera.

Agnieszka Elżbieta Kuca

Psycholożka, doradczyni zawodowa, Praktyczka Analizy Transakcyjnej w polu edukacji. Uczestniczy w zaawansowanych szkoleniach z zakresu AT. Ukończyła Szkołę Trenerów, posiada uprawnienia pedagogiczne. Prowadzi również procesy rekrutacyjne. Od 2009 roku prowadzi warsztaty dla osób dorosłych, dzieci i młodzieży, od 2011 roku dla nauczycieli jako trenerka NODN Progresfera.

  • Forma szkolenia: online (2 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (2-3 godziny zegarowe)
  • Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
  • Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEiN (mamy akredytację KO)
  • Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
  • Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)

Na szkolenia stacjonarne trenerki dojeżdżają do około 120 km od Poznania. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem. 

Prosimy podać podstawowe dane kontaktowe. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 
Problem 4: chcemy rozwinąć kompetencje cyfrowe naszej kadry, aby zaczęli korzystać z innowacyjnych sposobów wykorzystania nowoczesnych technologii, umieli reagować na przypadki cyberprzemocy i rozumieli świat online uczniów.

“Czego ona nie zrobi dla fejmu xD” , “Pieseł! UwU!”, “random spotkanie, a taki krindż!”

Brzmi jak język mieszkańców innej planety? Tak! Jest to Cyfrowa Planeta, na której mieszkają współczesne dzieci i młodzież. Na tej planecie panuje prawo fejmu i hejtu, ale przeżywane tam sytuacje dotykają prawdziwych emocji i stanowią najbardziej aktualne dla młodzieży tematy. Może warto, żeby nauczyciel nie zastanawiał się dłużej kto to jest ten Pieseł i zrobił sobie wycieczkę na Cyfrową Planetę?

Szkolenie pozwoli nauczycielom zapoznać się z aktualnymi trendami online, przygotować na reagowanie na cyberprzemoc oraz – na zachęcanie uczniów do wykorzystywania jasnych stron sieci.

  • Cyberświat, czyli Planeta Internet – co dzieci i młodzież robią w sieci
  • Najpopularniejsze sposoby spędzania czasu online
  • Cyberprzemoc – różne formy zjawiska
  • Zajęcia profilaktyczne – zbiór materiałów do wykorzystania w czasie zajęć z uczniami
  • Hejt nasz codzienny – wskazówki
  • Reagowanie na cyberprzemoc – rola świadków, procedury w szkole, zbiór konsekwencji 
  • Kreatywne wykorzystanie cyberświata – jak być przewodnikiem po jasnych stronach Cyberplanety
Aleksandra Klupś

Psycholożka, absolwentka UAM w Poznaniu, Studiów Podyplomowych z zakresu Przygotowania Pedagogicznego oraz Mediacji i Negocjacji, absolwentka Szkoły Trenerów, praktyk Analizy Transakcyjnej w polu Edukacji w cyklu zaawansowanych szkoleń, doradczyni zawodowa, pozaszkolnie-rekruterka. Od 2009 roku pracuje i szkoli dorosłych, dzieci i młodzież, od 2011 jest trenerką NODN Progresfera.

Agnieszka Elżbieta Kuca

Psycholożka, doradczyni zawodowa, Praktyczka Analizy Transakcyjnej w polu edukacji. Uczestniczy w zaawansowanych szkoleniach z zakresu AT. Ukończyła Szkołę Trenerów, posiada uprawnienia pedagogiczne. Prowadzi również procesy rekrutacyjne. Od 2009 roku prowadzi warsztaty dla osób dorosłych, dzieci i młodzieży, od 2011 roku dla nauczycieli jako trenerka NODN Progresfera.

  • Forma szkolenia: online (2 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (2-3 godziny zegarowe)
  • Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
  • Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEiN (mamy akredytację KO)
  • Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
  • Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)

Na szkolenia stacjonarne trenerki dojeżdżają do około 120 km od Poznania. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem. 

Prosimy podać podstawowe dane kontaktowe. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 

Czy nam się to podoba, czy nie – cyfrowe technologie są i już zawsze będą. Nasi uczniowie wychowują się w świecie, w którym dostęp do globalnej sieci jest po prostu naturalny. Możemy walczyć i ustawiać się po drugiej stronie „barykady”. Tylko po co? Sprytniej będzie technologie okiełznać i zaprząc do naszych celów – niech nam służą, bo przecież po to są 😊 Podczas szkolenia pokażemy Wam zestaw narzędzi online, których możemy używać w procesie edukacyjnym – jako pomysł na bardziej efektywne lekcje, ciekawe zadania, utrwalanie i sprawdzanie wiedzy czy motywowanie. Nie zabraknie też czegoś dla nauczyciela – metod na ułatwienie sobie pracy. Zajmiemy się też konsekwencjami płynącymi z rozwoju w globalnej wiosce –  czy to w zakresie budowania relacji i kształtowania kompetencji społecznych, czy też rozwijania zdolności mądrego, krytycznego podchodzenia do treści. A to wszytko, aby spod naszych skrzydeł wyszli ludzie przygotowani do budowania lepszego świata. I to świata offline.

  • Przede wszystkim cel – zestawienie narzędzi ułatwiających przekaz informacji, pomagających zwizualizować treści czy utrwalić materiał
  • Jeden wspólny świat – pomysły na wplatanie zadań cyfrowych i łącznie ich z pracą „analogową”
  • Wykorzystanie nowoczesnych technologii do motywowania uczniów
  • Narzędzia cyfrowe na służbie – jak ułatwiać sobie pracę korzystając z dostępnych rozwiązań
  • Jedna z podstawowych kompetencji cyfrowych – jak pomóc uczniom kształcić krytyczne myślenie i nie dać sobą manipulować czy oszukać (pomysły na ćwiczenia z uczniami)
  • Jak nie zapraszać do oszukiwania – prawa autorskie i wspieranie samodzielnego myślenia w dobie algorytmów
  • Komunikacja i relacje w globalnej wiosce – jak pomagać uczniom rozwijać kompetencje miękkie w nowych warunkach
Aleksandra Klupś

Psycholożka, absolwentka UAM w Poznaniu, Studiów Podyplomowych z zakresu Przygotowania Pedagogicznego oraz Mediacji i Negocjacji, absolwentka Szkoły Trenerów, praktyk Analizy Transakcyjnej w polu Edukacji w cyklu zaawansowanych szkoleń, doradczyni zawodowa, pozaszkolnie-rekruterka. Od 2009 roku pracuje i szkoli dorosłych, dzieci i młodzież, od 2011 jest trenerką NODN Progresfera.

Agnieszka Elżbieta Kuca

Psycholożka, doradczyni zawodowa, Praktyczka Analizy Transakcyjnej w polu edukacji. Uczestniczy w zaawansowanych szkoleniach z zakresu AT. Ukończyła Szkołę Trenerów, posiada uprawnienia pedagogiczne. Prowadzi również procesy rekrutacyjne. Od 2009 roku prowadzi warsztaty dla osób dorosłych, dzieci i młodzieży, od 2011 roku dla nauczycieli jako trenerka NODN Progresfera.

  • Forma szkolenia: online (2 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (2-3 godziny zegarowe)
  • Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
  • Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEiN (mamy akredytację KO)
  • Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
  • Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)

Na szkolenia stacjonarne trenerki dojeżdżają do około 120 km od Poznania. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem. 

Prosimy podać podstawowe dane kontaktowe. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 

Wszyscy widzimy jak dynamiczne zmienia się technologia. Nauczyciele pracujący z nowym pokoleniem uczniów wiedzą, jak ogromne jest to wyzwanie dla edukacji. Jednak nie jest to sytuacja bez wyjścia – i my mamy propozycję, która finalnie przyniesie wiele korzyści! Na szkoleniu z zakresu praktycznego wykorzystania sztucznej inteligencji w pracy z uczniami dowiecie się, że każda osoba może nauczyć się używania jej w sposób, który przyniesie wiele korzyści – zarówno dla nauczycieli, jak i dla uczniów! Zastosowanie nowoczesnych technologii zmotywuje Waszych uczniów do aktywnego uczestnictwa w zajęciach, a więc nawet najtrudniejszy przedmiot stanie się bardziej interesujący!

Część 1: Wprowadzenie do sztucznej inteligencji (45 minut)

  • Definicja sztucznej inteligencji (SI) i jej znaczenie w dzisiejszym świecie.
  • Omówienie różnych rodzajów sztucznej inteligencji: uczenie maszynowe, sieci neuronowe, przetwarzanie języka naturalnego, etc.
  • Przegląd głównych obszarów, w których SI może wspierać nauczanie i uczenie się.
  • Przykłady zastosowań, takie jak personalizacja nauczania, adaptacyjne platformy edukacyjne, ocena i analiza wyników uczniów.

Część 2: Praktyczne zastosowania sztucznej inteligencji w nauczaniu (45 minut)

  • Przegląd różnych narzędzi i aplikacji dostępnych dla nauczycieli do wykorzystania w klasie.
  • Praktyczne wskazówki dotyczące korzystania z tych narzędzi w codziennej pracy.
  • Praktyczna prezentacja działania kilku wybranych aplikacji wykorzystujących SI w edukacji.
  • Omówienie ich funkcji i potencjalnych korzyści dla nauczycieli i uczniów.

Część 3: Implementacja sztucznej inteligencji w praktyce nauczycielskiej (45 minut)

  • Przegląd strategii, które nauczyciele mogą zastosować, aby skutecznie integrować narzędzia SI w swojej pracy.
  • Omówienie wyzwań i korzyści związanych z implementacją SI w klasie.
  • Krótkie ćwiczenia lub scenariusze praktyczne, w których nauczyciele będą mieli okazję wypróbować wybrane narzędzia SI i doświadczyć ich potencjału w nauce.
Piotr Świdziński

Jestem edukatorem, trenerem, byłem nauczycielem informatyki i WOS w szkole podstawowej i liceum. Interesuję się nowymi technologiami, fotografią i filmem. Moje podejście do pracy edukacyjnej jest innowacyjne i oparte na wykorzystaniu nowoczesnych technologii, Internetu oraz sztucznej inteligencji. Na moim blogu będę dzielić się ciekawymi rozwiązaniami, projektami, recenzjami programów oraz refleksjami na temat wykorzystania nowoczesnej technologii w szkole.

  • Forma szkolenia: online (2-3 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (2-3 godziny zegarowe)
  • Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
  • Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEiN (mamy akredytację KO)
  • Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
  • Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)

Na szkolenia stacjonarne trener dojeżdża na terenie województwa Wielkopolskiego. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem. 

Prosimy podać podstawowe dane kontaktowe. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania oraz doradzimy najlepszą tematykę rady.

Można do nas zadzwonić lub napisać maila:

Lub też wysłać formularz kontaktowy – odpiszemy lub oddzwonimy. 

Zobacz wszystkie szkolenia nauczycieli.

Sprawdź także szkolenia nauczycieli online na naszej platformie szkoleniowej.

#tagi rady szkoleniowej: budowanie motywacji i zaangażowania uczniów, szkolenie dla nauczycieli, szkolenia dla rad pedagogicznych, szkolenia dla nauczycieli online, sposoby na budowanie motywacji i zaangażowania uczniów

Edukacja to Twoja pasja? Nie przegap szkoleń, które mogą Cię zainteresować!

Zostaw nam swoje imię i adres e-mail, a będziemy Cię informować o nowych webinarach, kursach, otwieranych naborach na studia i innych wydarzeniach Progresfery.

Swoją zgodę zawsze możesz wycofać jednym kliknięciem.

#Nauczycielom jutra #Dla szkoły z pomysłem