Kierunki polityki oświatowej państwa na 2023/2024
Uczniowie z SPE, pomoc psychologiczno-pedagogiczna
TIK w edukacji: nowoczesne technologie i kompetencje cyfrowe
Rozwiązywanie konfliktów, profilaktyka przemocy w szkole
Motywująca dydaktyka i rozwiązania na lekcje
Bezpieczne i innowacyjne przedszkole
Relacje z uczniami i rodzicami
Innymi słowy oferujemy Ci 2 możliwe formy ukończenia do wyboru – wybierzesz tę, która pasuje do Ciebie i Twoich potrzeb.
Jako nauczyciel na pewno masz świadomość, jak wielu uczniów w spektrum trafia i będzie trafiać do szkół neurotypowych. Wiemy, że praca z uczniami w spektrum wymaga gruntowego przygotowania. Zależy Ci na efektywnym wykorzystaniu czasu i korzystaniu z zajęć, które są przygotowane w sposób przemyślany – nie ma na nich zbędnej teorii a nacisk jest położony na praktykę?
Zapraszamy Cię do studiowania i zgłębiania świata autyzmu na fantastycznym kierunku Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, który wyposaży Cię w niezbędną wiedzę i umiejętności do pracy z autystami w szkole neurotypowej. Z pewnością wykorzystasz je w codziennej pracy nauczyciela przedmiotu, nauczyciela wspomagającego czy psychologa lub pedagoga.
Zajęcia prowadzone będą przez praktyczki i praktyków, który na co dzień pracują w szkołach z dziećmi i młodzieżą w spektrum, są oligofrenopedagogami, przedmiotowcami, a niektórzy z nich również rodzicami dzieci i młodzieży w spektrum. Dzięki temu z każdych zajęć wyjdziesz z z poczuciem dobrze wykorzystanego czasu.
Będziesz się uczyć w systemie online - wygodnie ze swojego fotela. A jednocześnie w interakcji, będziemy bowiem stawiać na pracę warsztatową, czyli ćwiczenia, dyskusje, synergię w nabywaniu wiedzy. Przekazywana teoria będzie dopasowana do potrzeb osób dorosłych, ograniczona do tego, co jest realnie potrzebne w pracy.
Obok grupowych zajęć warsztatowych weźmiesz udział w spotkaniach superwizjnych. Będziecie się regularnie spotykać w 3-osobowych zespołach wraz z trenerką/ trenerem prowadzącym. Omówicie swoją pracę, zaplanujecie ją, przenalizujecie wątpliwości. Dzięki temu do zawodu wejdziesz z pełnym przygotowaniem i spokojem.
Na naszej platformie edukacyjnej znajdziesz zestaw materiałów, w tym: autorskie materiały i opracowania, starannie wyselekcjonowaną literaturę, gotowe narzędzia diagnostyczne, wzory pism i programów gotowe scenariusze zajęć i opisy ćwiczeń. np. IPET. Czyli pełen zestaw narzędzi pracy.
Pod czujnym okiem mentorów stworzysz Indywidualne Programy Edukacyjno - Terapeutyczne oraz Wielospecjalistyczne Oceny Funkcjonowania. Nauczymy Cię planowania pracy, pomożemy przebrnąć i zrozumieć zapisy prawa oświatowego oraz opinii z poradni psychologiczno-pedagogicznej.
Podczas ćwiczeń stworzymy możliwość dyskusji z dziećmi i młodzieżą w spektrum oraz ich rodzicami i spojrzenia na sytuacje edukacyjne z ich perspektywy. Będziesz umiał/umiała stworzyć bezpieczne i przyjazne dla autystów przestrzenie w Twojej klasie i szkole.
Jako jedyni na rynku pokażemy Tobie techniki wsparcia rodzica i zaangażowania go w współtworzenie rzeczywistości szkolnej swojego dziecka. W zgodzie z korczakowską wizją szkoły oraz trójkątem Jespera Juula ( Uczeń-rodzic- nauczyciel) wyposażymy Ciebie w kompetencje, które dadzą Ci odwagę do zmieniania rzeczywistości szkolnej.
Ze względu na warsztatowy charakter nauki grupa liczyć będzie maksymalnie 30 osób. Zachęcamy, by nie zwlekać z rezerwacją miejsca dla siebie!
Monika Szulkowska
Koordynatorka merytoryczna studiów, główna trenerka
Dyplomowana nauczycielka języka angielskiego i języka polskiego w Szkole Podstawowej. Mama dziecka w spektrum i trenerka umiejętności społecznych, która pracuje z dziećmi z trudnościami oraz zagrożonymi defaworyzacją społeczną, która postara się udowodnić, że dziecko w spektrum to nie koniec świata, że towarzyszenie mu w rozwoju to cudowna droga, która wzmocni Ciebie jako pedagoga. Ambasadorka Wikiszkoły oraz Wiosny Edukacji, entuzjastka wykorzystania technologii ICT oraz technik cooperative learning i CLIL na zajęciach języka angielskiego, trenerka MIE, ciągle doskonaląca swoje umiejętności, współorganizatorka i prelegentka wielu ogólnopolskich wydarzeń edukacyjnych, liderka ogólnopolskiej akcji „Zaproś mnie na swoją lekcję”.
Marta Florkiewicz – Borkowska (Pani FloBo)
Nauczycielka języka niemieckiego i zajęć kreatywnych w Szkole Podstawowej. Laureatka tytułu Nauczyciel Roku 2017, Nagrody im. Ireny Sendlerowej “Za naprawianie świata” w roku 2021 oraz Nagrody im. Janusza Korczaka w roku 2023. Bohaterka książki Sylwii Chutnik “Opowieści na dobranoc dla młodych buntowniczek”. Honorowa laureatka listy 100 osób, które miały istotny wpływ na wzmocnianie cyfrowych kompetencji Polek i Polaków. Członkini grupy Superbelfrzy RP. Edukatorka, trenerka, dyplomowana arteterapeutka. Certyfikowana facylitatorka metody Design Thinking oraz metody LEGO® SERIOUS PLAY®. Członkini Rady Programowej Fundacji “Teach for Poland”. Ambasadorka programu Asy Internetu, Solve for Tomorrow, Kosmos dla Dziewczynek oraz BeNet. Autorka cyklu warsztatów “Jesteś Ważna. Jesteś Ważny.” Praktyk metody “Kids! Skills – dam radę”. Współopiekunka projektu społecznego “Słowa Krzywdzą” i koordynatorka ogólnopolskiej akcji społecznej Szycia Dobra, czyli Pożeraczy Smutków, w której bierze udział ponad 250 szkół z całej Polski. Autorka scenariuszy, innowacji, artykułów, materiałów, współautorka podręcznika do nauki języka niemieckiego.
Agata Karolczyk-Kozyra
Dyrektor szkoły oraz dyplomowana nauczycielka języka polskiego w Liceum Ogólnokształcącym, trener szkoleniowiec, edukator, coach. W zawodzie od 2001 roku. Pasjonatka nauczania aktywnego zgodnego z ideami Konfucjusza i poglądami Janusza Korczaka, zwolenniczka metody relacyjnej. Zafascynowana wykorzystywaniem zagadnień biznesowych w edukacji i zarzadzaniu szkołą. Autorka bloga edukacyjnego „Kreatywny polonista” www.kreatywnypolonista.blogspot.com. Prelegentka podczas wielu ogólnopolskich konferencji i spotkań metodycznych. Ambasadorka programu “Wiosna Edukacji”. OSEHero. Microsoft Innovative Educator Expert oraz Microsoft Innovative Eduacator Master Trainer 2020/2021 i 2021/2022. Ambasador Wakelet. Pomysłodawczyni i organizatorka Ogólnopolskiej „Maturnocki” Online. Finalistka ogólnopolskich konkursów „EDUINSPIRATOR”, „NAUCZYCIEL JUTRA” i „NAUCZYCIEL ROKU” 2021. Współautorka podręczników do języka polskiego dla szkoły podstawowej „ZamieńMy słowo”.
Marta Młyńska
Germanistka, trenerka, szkoleniowczyni, coachka, metodyczka, eduentuzjastka, edukatorka, pasjonatka ludzi i rozwoju osobistego, nauczycielka dyplomowana, wykładowczyni, finalistka konkursu Nauczyciel Pomorza 2018, Członkini Kolegium Ekspertów Instytutu Strategie 2050, nagrała podcasty na aplikację Diet & Training by Ann Anny Lewandowskiej, laureatka konkursów o zasięgu ogólnopolskim, m.in. „Deutsch hat Klasse” i „Schule im Wandel”, stypendystka Goethe Institut w Warszawie, egzaminatorka maturalna, autorka wielu publikacji z obszaru oświaty i edukacji, tworzy materiały dydaktyczne i autorskie kursy, organizuje i prowadzi szkolenia, webinary oraz konferencje, przemawia na eventach edukacyjnych, wspomaga szkoły w rozwoju, współpracuje z instytucjami oświatowymi i biznesem, wspomaga szkoły w rozwoju, ambasadorka programów Be. Eco i Be. Net, programów Fundacji Digital University: Be. Eco i Be. Net
Teresa Ulanowska
Praktyczne metody pracy z autystą TUS i karty porażki
Nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, pracującą również z dziećmi ze SPE. Trenerka myślenia krytycznego oraz umiejętności społecznych TUS- SST. Wspiera rodziców i nauczycieli w nurcie TSR (Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach) oraz jako edukatorka Pozytywnej Dyscypliny. Związana z Uniwersytetem Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy gdzie przygotowuje rozprawę doktorską dotyczącą rozwoju kompetencji społecznych uczniów szkół podstawowych. Współpracowała z portalami Natuli- Dzieci są Ważne, Akademią Rozwoju i Edukacji Majki Jeżowskiej, Fundacją EDU- klaster oraz z czasopismem „Trening Umiejętności Społecznych”. Prowadzi blog Kierunek- Relacja oraz profil na Facebooku pod tą samą nazwą. Autorka projektu HAUS (Harcerska Akademia Umiejętności Społecznych) adresowanego do dzieci i młodzieży zagrożonej defaworyzacją społeczną, łączącego elementy metody harcerskiej, arteterapii, terapii zajęciowej i TUS.
Małgorzata Trybuś
Pedagog, coach, trener rad pedagogicznych od 20 lat związana z edukacją. Specjalizuje się w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwojem kompetencji miękkich, zarządzaniem grupą klasową, komunikacją interpersonalną. Na co dzień pracuje z młodzieżą w szkole średniej i nauczycielami oraz dziećmi i rodzicami, łączy wiedzę teoretyczną z praktyką szkolną. Jest współautorem programów nauczania ze szczególnym uwzględnieniem uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, programu profilaktycznego – strategie bezpieczeństwa – opartego na rozwoju czynników chroniących.
Irmina Żarska
Zajęcia z myślenia wizualnego dla nauczycieli uczniów z autyzmem
Nauczycielka języka polskiego w Szkole Podstawowej. Ambasadorka Wiosny Edukacji. Organizatorka i współorganizatorka cyklicznych, bezpłatnych konferencji edukacyjnych m.in. Pomorskiej Nocy Belfrów. Współorganizatorka konferencji dla nauczycieli języka polskiego „Chcę Wam opowiedzieć o…” w Warszawie i „Chcę Wam pokazać jak…” w Poznaniu. Współtwórczyni i lider ogólnopolskiej inicjatywy „Zaproś mnie na swoją lekcję”. Założycielka i koordynator działalności: Redzkiego Klubu Kreatywnego Nauczyciela i Redzkiego Klubu Liderów Oświaty. Swoimi pomysłami związanymi z edukacją dzieli się na stronie Irmina Żarska – Rysunkowy język polski, którą obserwuje już prawie 25 tysięcy osób, a także podczas wystąpień w czasie konferencji, spotkań edukacyjnych i webinarów. Finalistka konkursu Nauczyciel Roku 2021. Edukator Roku Szkoły w Chmurze 2021/2022. Na co dzień wykorzystuje w swojej pracy elementy wielu metod i form pracy, wśród których szczególne miejsce zajmują nowoczesne technologie oraz myślenie wizualne.
Eliza Oliwkowska
nauczycielka języka polskiego, założycielka Fundacji Aspiro, która od wielu lat pomaga dzieciom w spektrum i ich rodzinom, prowadzi terapię i rewalidację na wszystkich etapach edukacyjnych, jest mamą nastolatka w spektrum autyzmu, obecnie jest pracownikiem Niepublicznego Przedszkola Piastus w Inowrocławiu, gdzie pracuje jako koordynatorka terapeutów.
Magda Krajewska i Beata Gwizdała
Jesteśmy polonistkami z ponaddwudziestoletnim stażem. W swojej codziennej pracy wykorzystujemy techniki wspomagające uczenie się. Wypracowałyśmy sposoby pomagające zrozumienie treści lektur. Potrafimy rozbudzać kreatywność pisarską naszych uczniów. Na co dzień na lekcjach języka polskiego pracujemy bez stopni cyfrowych, a nasi uczniowie osiągają wyznaczone cele, pracując na miarę swoich możliwości.
Katarzyna Jessa
neurologopedka, pracująca w przedszkolu Piastuś w Inowrocławiu, gdzie prowadzi terapię z dziećmi z zaburzeniami komunikacyjnymi, prowadzi również prywatny gabinet neurologopedyczny, w którym oprócz pracy z dziećmi prowadzi też terapię neurologopedyczną dorosłych oraz diagnozuje trudności komunikacyjne, wykładowczyni komunikacji alternatywnej w CDN; zajmuje się również kinezyterapią, logopedią w ortodoncji, logorytmiką i surdologopedią, terapią neurobiologiczną jak również higieną i emisją głosu.
Martyna Zarzycka
psycholożka specjalizująca się w diagnozowaniu i pracy z dziećmi i młodzieżą w spektrum autyzmu, trenerka terapii behawioralnej, integracji sensorycznej oraz regulacji emocji dziecka, tutorka Akademii Przyszłości w Bydgoszczy, prowadzi Gabinet Wspierania Rozwoju Dziecka „Balans” w Złotowie oraz jest psychologiem w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej, gdzie zajmuje się diagnozą psychologiczną i diagnozą SI dzieci i młodzieży, bada dzieci w kierunku zaburzeń rozwoju, prowadzi terapię psychologiczną dzieci i młodzieży w spektrum autyzmu oraz zajęcia WWRD tj. wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, prowadzi również terapię grupową TUS oraz zajęcia grupowe „Wyciszanki” dla dzieci z deficytami uwagi i nadruchliwością w ramach innowacji pedagogicznej.
Dr n. med. Justyna Jessa
Jest dietetykiem klinicznym, absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz studium doktoranckiego Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. Jest autorką książki “Autyzm i dieta. Co jako rodzic powinieneś wiedzieć”, w której zgłębia zagadnienie problemów jelitowych i zaburzeń odżywiania u dzieci w spektrum ASD. Od wielu lat pracuje z dziećmi w spektrum autyzmu a zagadnieniu diety w spektrum ASD poświęciła swoją pracę doktorską w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie, w ramach której badała bezpieczeństwo stosowania diet eliminacyjnych u dzieci z ASD. Jest również współautorką książki SIBO – jak przywrócić równowagę pracy jelit oraz autorką kursów i szkoleń dla dietetyków. Jest również ekspertem w mediach, gdzie wypowiada się na temat zdrowego odżywiania. Prywatnie mama dwójki.
Obejrzyj jedno ze spotkań z Moniką Szulkowską z cyklu “Szkoła z Pomysłem”, w trakcie którego przekazała praktyczną wiedzę, jak pracować z uczniem ze spektrum.
Dowiedz się, jak współcześnie rozumiemy spektrum autyzmu i poznaj narzędzia do diagnozy funkcjonalnej ucznia w spektrum!
MODUŁ 1: Autyzm, zespół Aspergera – SPECYFIKA ROZWOJOWA |
|
Zobacz, jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u ucznia w spektrum i naucz się wykorzystywać metody TUS, arteterapię i ćwiczenia usprawniające funkcje poznawczo-motoryczne!
MODUŁ 2: Metodyka rewalidacji ucznia z autyzmem i z Zespołem Aspergera |
|
Spraw, aby Twoje lekcje odpowiadały na potrzeby ucznia ze spektrum! Zobacz, co mają z tym wspólnego narzędzia TIK, plany rozwojowe, myślenie wizualne czy alternatywne podejście do ocen!
MODUŁ 3: Metodyka kształcenia i wychowania ucznia z autyzmem |
|
Zostań ekspertem w zakresie komunikacji z uczniem ze spektrum i z jego rodzicami! Poznaj zarówno metody komunikacji alternatywnej jak i efektywne techniki nawiązywania współpracy z rodziną!
MODUŁ 4: Metody komunikacji w pracy z dzieckiem z autyzmem oraz jego rodzicem/opiekunem prawnym |
|
Poznaj praktyczne ćwiczenia i techniki z zakresu integracji sensorycznej, które wykorzystasz w swojej pracy!
MODUŁ 5: Integracja sensoryczna i stymulowanie zmysłów |
|
Przeanalizuj podstawowe zapisy prawne oraz dokumenty, ważne dla Ciebie podczas pracy z dzieckiem w spektrum!
MODUŁ 6: Tworzenie Indywidualnych Programów Terapeutycznych |
|
Zadbaj o rozwój i dobre samopoczucie wszystkich uczniów oraz siebie! Zaplanuj przygotowanie przestrzeni, wprowadzenie ucznia do klasy oraz – o własny komfort i energię!
MODUŁ 7: Kulturowe i społeczne aspekty funkcjonowania ucznia ze spektrum w systemie |
|
Na adres e-mail wyślemy Ci wiadomość z podsumowaniem najważniejszych informacji. Nie przegapisz dzięki temu ważnych terminów ani żadnej z dostępnych zniżek. Prześlemy też wiadomość sms bo maile czasem wpadają w spam. Oczywiście do niczego Cię to nie zobowiązuje. Wpisując się akceptujesz naszą politykę prywatności. Zgoda obejmuje jedynie otrzymywanie informacji o wybranych studiach podyplomowych/kursie (bez innych treści marketingowych).
Termin | Godziny | Forma |
Inauguracja roku akademickiego 26.10.2024; sobota | 10.00 - 14.00 | warsztaty online |
15.11.2024; piątek 16.11.2024; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 16.00 | warsztaty online |
29.11.2024; piątek 30.11.2024; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 18.00 | Zjazd wspólny online dla kierunków: Oligofrenopedagogika, Praca z uczniem ze spektrum autyzmu, Terapia pedagogiczna |
13.12.2024; piątek 14.12.2024; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 16.00 | warsztaty online |
10.01.2025; piątek 11.01.2025; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 16.00 | warsztaty online |
07.02.2025; piątek 08.02.2025; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 16.00 | warsztaty online |
14.03.2025; piątek 15.03.2025; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 16.00 | warsztaty online |
04.04.2025; piątek 05.04.2025; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 16.00 | warsztaty online |
16.05.2025; piątek 17.05.2025; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 16.00 | Zjazd wspólny online dla kierunków: Oligofrenopedagogika, Praca z uczniem ze spektrum autyzmu, Terapia pedagogiczna |
06.06.2025; piątek 07.06.2025; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 16.00 | warsztaty online |
Superwizje w 3-osobowych zespołach, 5 spotkań | Terminy ustalą zespoły indywidualnie | spotkania online |
Termin | Godziny | Forma |
Inauguracja roku akademickiego 26.10.2024; sobota | 10.00 - 14.00 | warsztaty online |
14.11.2024; czwartek 16.11.2024; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 16.00 | warsztaty online |
29.11.2024; piątek 30.11.2024; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 18.00 | Zjazd wspólny online dla kierunków: Oligofrenopedagogika, Praca z uczniem ze spektrum autyzmu, Terapia pedagogiczna |
13.12.2024; piątek 14.12.2024; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 16.00 | warsztaty online |
10.01.2025; piątek 11.01.2025; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 16.00 | warsztaty online |
07.02.2025; piątek 08.02.2025; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 16.00 | warsztaty online |
14.03.2025; piątek 15.03.2025; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 16.00 | warsztaty online |
04.04.2025; piątek 05.04.2025; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 16.00 | warsztaty online |
16.05.2025; piątek 17.05.2025; sobota | 16.00 - 19.00 09.00 - 16.00 | Zjazd wspólny online dla kierunków: Oligofrenopedagogika, Praca z uczniem ze spektrum autyzmu, Terapia pedagogiczna |
06.06.2025; piątek 07.06.2025; sobota | 16.00 - 19.00 10.00 - 17.00 | warsztaty online |
Superwizje w 3-osobowych zespołach, 5 spotkań | Terminy ustalą zespoły indywidualnie | spotkania online |
Zostaw nam kontakt do siebie, poinformujemy Cię jak tylko będziemy zaczynać nowy nabór. Wyślemy Ci maila oraz wiadomość sms bo maile czasem wpadają w spam. Oczywiście do niczego Cię to nie zobowiązuje, a na pewno nie przegapisz terminu zapisu. Wpisując się akceptujesz naszą politykę prywatności. Zgoda obejmuje jedynie otrzymywanie informacji o wybranych studiach podyplomowych/kursie (bez innych treści marketingowych).
Dzięki przemyślanej organizacji roku akademickiego studia ukończysz już z końcem sierpnia 2025 roku.
Oczywiście studia są kwalifikacyjne, a więc zdobędziesz zgodne z przepisami uprawnienia. Dyplom ukończenia studiów będzie wystawiony przez Świętokrzyską Szkołę Wyższą w Kielcach. Jest to uczelnia wpisana do Rejestru Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod numerem 220 (polon.nauka.gov.pl), nr wpisu do ewidencji uczelni niepublicznych – 272. Posiada uprawnienia do nauczania nauczycieli.
Absolwenci zyskują wiedzę, umiejętności i kompetencje z zakresu pedagogiki specjalnej, które umożliwiają podjęcie pracy z osobami z zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu i Zespołem Aspergera (ASD).
Wiemy, że nowe przepisy wzbudziły wiele obaw. Wiemy, że część osób waha się, czy bezpiecznie jest teraz inwestować czas i środki w dalszą edukację. Zapraszamy do zapoznania się z analizą nowego Rozporządzenia, w której znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Wystarczy kliknąć na obrazek - artykuł włączy się w nowej karcie/ zakładce.
Można do nas zadzwonić lub napisać maila:
Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli PROGRESFERA
przy AiA Doradztwo i Edukacja Psychologiczna Sp. z o.o.
www.aiadoradztwo.pl
Lub też wysłać formularz kontaktowy – odpiszemy lub oddzwonimy.
Zobacz wszystkie kierunki studiów podyplomowych dla nauczycieli.
Sprawdź także kursy i webinary online na naszej platformie szkoleniowej.
#Tagi kierunku: pedagogika korekcyjna studia podyplomowe, terapia pedagogiczna studia podyplomowe poznań.
Zostaw nam swoje imię i adres email, a będziemy Cię informować o nowych webinarach, kursach, otwieranych naborach na studia i innych wydarzeniach Progresfery.
Swoją zgodę zawsze możesz wycofać jednym kliknięciem.
#Nauczycielom jutra #Dla szkoły z pomysłem
Zostaw nam swoje imię i adres e-mail, a będziemy Cię informować o nowych webinarach, kursach, otwieranych naborach na studia i innych wydarzeniach Progresfery.
Swoją zgodę zawsze możesz wycofać jednym kliknięciem.
#Nauczycielom jutra #Dla szkoły z pomysłem